BORANG TEMPAHAN

Untuk beli produk:
1 - beli di sini:
BIOASLI -- www.bioaslipromoter.com/RAZISDYAN
BIORICH -- www.biorich.my/dyanrazis
ATAU
2- email kepada: order.bioasli2u@gmail,com
ATAU
3- isi BORANG TEMPAHAN di bawah.







































Nama:




Email/facebook email:




No. Telefon:




Alamat Penghantaran:




Tempahan (Nama/Kod barang beserta Jumlah):




Cara Pembayaran:

Bank Deposit

Western Union








Click here to create your own form.

TIPS PENGAMBILAN MINYAK KELAPA DARA

TIPS PENGAMBILAN MINYAK KELAPA DARA

1)MINUM / AMBIL minyak kelapa dara (MKD) selepas breakfast / sarapan pagi & waktu malam (sebelum tidur) pada jam 10 malam.

2)KENAPA?? Pada masa ini sistem pencernaan badan kita menjadi sedikit perlahan atau kurang aktif. Jadi ini akan memudahkan minyak kelapa dara (MKD) bertindak dan bekerja dalam badan kita.

3)ELAKKAN pengambilan minyak kelapa dara (MKD) pada waktu tengahari kerana pada masa ini, sistem badan kita sangat aktif bekerja untuk mencerna makanan dan sebagainya.

4)ELAKKAN juga pengambilan minyak kelapa dara (MKD) sebelum makan kerana tindak balas mungkin tidak akan berlaku/kurang kerana minyak kelapa dara yang kita minum akan ditimpa oleh makanan yang kita ambil.

5)NAK KURUS??? Anda sendiri mesti pandai atur atau saiz hidangan sendiri. Pengambilan minyak kelapa dara akan menjadikan anda lebih bertenaga dan kadar metabolisma meningkat. Jika anda rasa selepas pengambilan minyak kelapa dara (MKD), anda kerap rasa lapar dan nafsu makan membuak-buak,LEBIHKAN saiz hidangan atau pengambilan IKAN dan sayur dalam diet harian anda.

6)PALING PENTING SEKALI...Pastikan anda minum air kosong dengan cukup, sekurang-kurangnya 3 liter sehari untuk membantu proses penyingkiran atau penyahtoksin dalam badan akan berjalan dengan lebih dan badan akan terasa lebih segar dan bertenaga sentiasa.


Cara Pengambilan Minyak Kelapa Dara Mengikut Peringkat Umur

Kanak-kanak 5 bulan - 1 tahun : Titiskan sedikit dalam susu formula / susu tepung / mulut bayi
Kanak-kanak 2 ke 6 tahun : Gunakan sebanyak 2 sudu teh setiap pagi dan malam.
Kanak-kanak 7 ke 12 tahun : Gunakan sebanyak 4 sudu teh setiap pagi dan malam.
Untuk Dewasa : Ambil 1 @ 2 sudu makan setiap pagi dan malam. Ambil selepas makan. Sebaiknya jarakkan sekitar 1/2 jam dari pengambilan makanan.

Bagi mereka yang kali pertama mengambil Minyak Kelapa Dara, mulakan dengan 1 sudu teh dengan setiap hidangan. Sebahagian orang akan mengalami perkumuhan yang lancar untuk beberapa hari.

Bagi mereka yang mengalami citarasa atau perut sensitif pula, boleh dicampur dengan jus buah-buahan, yogurt atau ditambah pada hidangan makanan lain seperti Oat yang dimasak.

Dan bagi bayi atau kanak-kanak yang tidak boleh minum minyak kelapa dara, ia boleh di campurkan pada makanan bayi seperti dalam susu formula / susu tepung.

Minyak Kelapa Dara adalah selamat digunakan bagi ibu-ibu yang mengandung dan semasa penyusuan bayi.


Ada 2 saiz:

  1. Minyak Kelapa Dara Asli 100% 150ml
    Kod: VCOP
    Harga: RM40.00


  2. Minyak Kelapa Dara Asli 100% 300ml.
    Kod: VCO300
    Harga: RM70.00



PERCUMA POS utk 2 Barang dan keatas.

TEMPAHAN: sms/whatsapp/wechat 0196658599 ATAU PM saya.
ATAU isi borang tempahan di atas.