BORANG TEMPAHAN

Untuk beli produk:
1 - beli di sini:
BIOASLI -- www.bioaslipromoter.com/RAZISDYAN
BIORICH -- www.biorich.my/dyanrazis
ATAU
2- email kepada: order.bioasli2u@gmail,com
ATAU
3- isi BORANG TEMPAHAN di bawah.







































Nama:




Email/facebook email:




No. Telefon:




Alamat Penghantaran:




Tempahan (Nama/Kod barang beserta Jumlah):




Cara Pembayaran:

Bank Deposit

Western Union








Click here to create your own form.

Kelebihan Gel Mandian Kelapa Dara

Kelebihan Gel Mandian Kelapa Dara

Gel Mandian Kelapa Dara memberikan kepelbagaian fungsi yang sememangnya menakjubkan. Gel Mandian Kelapa Dara bukan setakat mampu mempertingkatkan kesihatan diri malah ia juga mampu meningkatkan tahap kecantikan kulit seseorang. Kajian juga telah menunjukan bahawa minyak kelapa dara ini mampu melembut dan menghaluskan kulit disamping memperbaiki tona warna kulit yang kusam atau tidak sekata serta membantu masalah kulit berminyak. Dengan mengamalkan penggunaan Gel Mandian Kelapa Dara pada permukaan kulit ia mampu melembab, menjaga, dan merawat disamping membantu menyejukan kulit dan meningkatkan tahap kebersihan dan kecantikan kulit.


Gel Mandian Kelapa Dara Bioasli mempunyai 4 kandungan utama iaitu Minyak Kelapa Dara, Tocotrienol, Madu dan Bio-enzim yang memang diyakini khasiat dan kebaikannya.

Haluskan, licinkan, gebukan kulit anda, harumkan tubuh badan anda.

Anda akan berkeyakinan apabila berada di khalayak ramai dengan kesegaran, struktur kulit yang cantik dan halus serta keharuman yang memikat.

Miliki produk yang berkualiti tinggi ini dengan segera sebelum kehabisan stok.


Minyak Kelapa Dara berfungsi untuk melembab, menjaga dan merawat kulit disamping membantu menyejukan kulit dan meningkatkan tahap kerbersihan dan kecantikan kulit. Ia juga dapat mengembalikan keremajaan kulit anda serta mampu mengekalkan kulit dari membentuk jeragat dan masalah kulit lain yang disebabkan faktor penuaan dan pendedahan berlebihan daripada matahari.Minyak kelapa dara akan meresap jauh hingga ke lapisan bawah kulit dan akan menguatkan lapisan tisu berkenaan. Akhirnya kulit anda akan menjadi lembut serta sihat ‘bercahaya’.

Tocotrienols adalah antioksidan yang mampu melindungi kulit dari kesan tindak balas radikal bebas, meningkatkan kesihatan kulit dan mencegah penuaan kulit. Selain itu juga ia amat berkesan membantu meningkatkan imuniti badan dan menghindarkan penyakit. Ia juga memainkan peranan yang penting di dalam kawalan sistem imunisasi badan serta berupayaan mengurangkan kolesterol dan kesan anti-kanser.



Madu adalah campuran beberapa jenis gula dengan air dan mengandungi sedikit bahan- bahan seperti logam, asid dan enzim. Madu dihasilkan pula mengandungi enzim-enzim hidup yang amat diperlukan manusia untuk meningkatkan fungsi tubuh badan ke tahap optima. Madu mempunyai pelbagai khasiat seperti menghasilkan kulit yang halus , bersih dan berseri-seri. Memulih, menyegar dan menambah tenaga tubuh badan. Menambah kejelitaan rupa paras yang asli dan tubuh badan yang menarik.

Minyak Zaitun mempunyai nilai yang tinggi dalam bidang perubatan. Ia bertindak sebagai pelicin dan pelembut kepada kulit yang mengalami ekzema dan psoriasis seterusnya dapat meremajakan kulit. Selain itu, minyak zaitun juga mampu melembutkan kulit serta melambatkan proses penuaan. Tambahan pula. ia mampu memberi kesuburan pada kulit serta membekalkan vitamin E dan pelbagai lagi vitamin untuk anti-penuaan. Pakar kecantikan juga sepakat mengatakan bahawa minyak zaitun amat berguna untuk kecantikan. Kononnya Cleopatra, ratu Mesir purba yang jelita itu juga menggunakan minyak zaitun untuk menjaga kecantikannya.

Bio-enzim adalah merupakan ‘catalyst’ yang mampu meningkatkan keampuhan dan kesihatan sel-sel kulit. Enzim terdiri daripada pelbagai jenis protein yang bekerja untuk mendorong reaksi kimia yang diperlukan untuk tindakan tertentu atau gizi. Bagi penggunaan kosmetik,enzim yang di gunakan mampu untuk membantu sel kulit bertindakbalas terhadap sebarang radikal dan masalah.