BORANG TEMPAHAN

Untuk beli produk:
1 - beli di sini:
BIOASLI -- www.bioaslipromoter.com/RAZISDYAN
BIORICH -- www.biorich.my/dyanrazis
ATAU
2- email kepada: order.bioasli2u@gmail,com
ATAU
3- isi BORANG TEMPAHAN di bawah.







































Nama:




Email/facebook email:




No. Telefon:




Alamat Penghantaran:




Tempahan (Nama/Kod barang beserta Jumlah):




Cara Pembayaran:

Bank Deposit

Western Union








Click here to create your own form.

BRUTAL6 - Produk Paling Laris!!

KOD : BRUTAL6
Kotak Baru : 5ml x 6 botol - Kekal POWER    BARU


Harga: RM 60.00



Penyelesaian Keluhan Isteri anda..

Diawal perkahwinan begitu bahagia sehinggalah 4 tahun, selepas itu rumahtangg saya bersama isteri ke 3 yang berumur 24 tahun mula bergoncang. Ianya disebabkan masalah nafkah batin, maklumlah saya kini 52 tahun manakala isteri 24 tahun. Saya begitu tertekan dan sangat rungsing. Atad nasihat kawan, mereka mencadangkan agar saya mencuba Minyak Power31 & Kopi Kelapa Dara. Wow!!! tidak disangka-sangka, memang mujarab. Kini saya & isteri kembali ceria. Setiap kali bangun pagi wajah isteri tidak lagi masam, kecewa. Alhamdulillah....Syukur kepada Allah s.w.t atas asbab produk Bioasl kasih sayang kami kini bertaut kembali. Rahim (pelakon).



Informasi : Tahukah anda bahawa produk Losyen BRUTAL ini begitu berjasa dalam membantu para suami yang menghadapi masalah ejakulasi pramatang. Syukur kepada Allah s.w.t yang mengilhamkan kepada kami sehingga terhasilnya formula yang begitu hebat ini. Losyen Brutal  juga adalah salah satu produk yang paling laris jualnnya di internet seluruh dunia sehingga kini "rating" nya tidak pernah turun.



Perhatian : Semua testimoni yang dipaparkan adalah dari sumber yang benar. Manakala nama, alamat dan no hp tidak dipaparkan atas permintaan sumber berita dan sebab-sebap peribadi.
Video 1: 18sx
Video 2: 18sx
 

The wonderful journey making love by BRUTAL- from UAE (United Arab Emirate)
Email from UAE - Hello I had used Lotion Power 31 BRUTAL. What I can said is that, can not find anything better than that ! Really need your favor. Thank very much for it...

7 Tahun berumahtangga belum pernah menikmati kepusan sehebat ini. Bila suami saya menggunakan Losyen Brutal. Wow...hebat...!
Email dari seorang pensyarah Universiti tempatan. " Biar saya berterus terang untuk kebaikan kita bersama. Tidak perlu kita hipokrit, kerana pada akhirnya merugikan diri sendiri dan mungkin akan menjadi lebih parah sehingga menyebabkan penceraian rumahtangga. Sebagai manusia biasa alangkah bahagianya apabila kita dan pasangan secara bersama mencapai kepuasan yang maksimum. 7 tahun saya sudah berumahtangga dengan suami tercinta dan rumahtangga kami bahagia, cukup zahir & batin. Tetapi apabila saya membelikan suami Losyen Brutal dan beliau menggunakannya. Wow...begitu hebat. Tidak pernah terfikir dan terbayang rupa-rupanya suami mampu memberikan kepuasan yang begitu " EXTREME " yang selama ini kami tidak pernah mencapai ke tahap sejauh itu dan mengetahui akan kewujudannya...tiada kata-kata yang dapat menggambarka akan situasi panah arjuna berkenaan....Oleh itu, kepada semua para suami, jangan ego, anda wajib menyimpan losyen Brutal sebagai " spare" untuk sesekali memberi sesuatu yang " EXTEREME " kepada isteri tersayang. Ramai rakan-rakan sekerja saya juga membelikan untuk suami masing-masing dan mereka mengucapkan terima kasih tidak terhingga kepada saya...wasalam" . Demikian antara email yang Bioasli perolehi.

ISTERI MEMBERI LAYANAN ISTIMEWA WAKTU SARAPAN PAGI
Seorang stokis dari Meru menceritakan kepada pihak kami berkenaan seorang rakannya setelah mencuba menggunakan Losyen Brutal dan minum Kopi Kelapa Dara seperti berikut. Stokis : " Mal ada barang baik...Power... mai cuba, menggelitik dibuatnya orang rumah..! " Mal : " kau jangan tokok tambah Mat, aku dah cuba macam-macam produk...au ta je ". Stokis : " cam ni lah Mal, kau ambik sikit losyen ni, lepas solat Isyak kau sapu lebih kurang 2 titik di leher budak botak tu...lepas 2 @ 3 jam(dah meresap/kering) sebaiknya kau basuh dulu & bancuh 1 peket Kopi Kelapa Dara, separuh kau minum separuh lagi isteri minum pas tu...kau masuk tidur dengan isteri....esok kalau ok, boleh le beli produk ni !. Mal : " ok aku setuju..."
Keesokannya sahabat saya(Mal) telah datang bertemu saya dengan 5 orang rakan & terus hendak membeli 5 botol losyen Brutal 5 botol Kotak Kelapa Dara. Mal : " Mat betu le cakap kau... power habis, terperanjat dibuatnya, dah 15 tahun aku kawin tak pernah dapat macam ni....yang mengharukan aku lagi, bagun pagi je orang rumah dah siapkan air minum, nasi lemak dan kuih. Sebelum ni aku sarapan di kedai kopi je....dia selalu protes tak puas hati kot. Ini kali macam penganti baru je...ha ha ha" .Semua ketawa.

EMAIL DARI PENGGUNA MINYAK POWER 31-SYOR SETIAP PASANGAN SIMPAN 1
Tarikh: 22 Februari 2008
ASSALAMUALAIKUM…
Saya Hairul dari Kuala Lumpur ingin berkongsi bersama pengalaman yang saya dapat semasa menggunakan produk losyen Brutal.  Alhamdulillah hampir setahun saya menggunakannya memang menakjubkan…
Biasa saya mendayung hanya setengah jam kini tidak lagi lebih pada itu saya dapat lakukan apabila saya menggunakan losyen Brutal. Kini ramai teman kenalan yang berumahtangga telah mencuba Losyen Brutal menjadi bahan wajib yang patut ada sekurang-kurangnya satu setiap pasangan di dalam meniti kebahagiaan rumah tangga kerana salah satu kebahagiaan rumah tangga adalah mendapat kepuasan dan keintiman dalam perhubungan seksual.
Terima kasih….Bio-asli

MASALAH RUMAHTANGGA, ISTERI MINTA CERAI TIDAK PUAS HATI NAFKAH BATIN

Kes ini diceritakan oleh stokis Kuala Lumpur di mana seorang awam yang tidak dikenali telah berjumpa beliau(stokis) meminta penerangan berkenaan Losyen Brutal & Kopi Kelapa Dara yang beliau baca di internet(www.bio-asli.com). Dengan wajah sunggul beliau memberi tahu isterinya tidak berpuas hati terhadap kemampuan batin yang diberikannya kerana sisuami cepat sangat ejakulasi sedangkan si isteri baru nak mula naik semangat...." you ni asik pentingkan diri sendiri...tak adil lah kalau macam ni...buatlah sesuatu atau you lepaskan I je..." itulah kata-kata yang selalu diucapkan oleh isterinya. Setelah itu stokis tadi mengesyorkan si suami mengunakan Losyen Brutal & Kopi Kelapa Dara. Selang 2 minggu  si suami menelefon stokis tadi dan mengucapkan terima kasih kerana kini beliau bukan sahaja mampu memenuhi hajat isterinya malahan lebih lagi. Dengan rasa syukur beliau mengucapkan terima kasih kepada stokis tadi dan Bio-asli kerana membantu mengatasi masalah beliau.

Pasangan Warga Emas dari Bangi
" Kami telah berkahwin sekitar 25 tahun yang lalu. Kami adalah pasangan bahagia, walaupun kami sudah mnghampiri usia senja. Seperti kebanyakan pasangan usia lanjut banyak masalah dalam hal perhubungan. Keintiman kami sangat jauh berbeza berbanding dengan sewaktu muda dahulu. Namun hakikatnya kami masih  menginginkanya. Dengan kemampuan yang kami ada banyak sudah kaedah dan bahan yang kami telah cuba, sehingga kami menemui Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (pure) dan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men). Hasilnya kami telah 'muda' kembali.

SMS ke nombor  016 - 620 2284 Bioasli oleh pengguna
Terima kasih bioasli, kerana menjadikan saya lelaki sangat gagah perkasa,
puhh…..power gila. Biasa saya…………

Pengguna produk Brutal

Yeop gagah, Perak
Saya baru guna produk losyen Power 31 BRUTALPada awalnya, macam tak yakin sebab tak rasa apa-apa. Tapi bila dah ‘on’ baru tau dia punya hasil. Sejak tu saya sentiasa merasa  gagah dan yakin takkan tewas. Anda nak tau kena cubalah……….


Daftar ahli Bioasli PERCUMA:

Untuk lebih info, layari:

Beli secara online di:

ATAU

Beli di stokis: (TELUK INTAN)
Hubungi: 012-5901859 @ 019-5258199
(Cikgu Nuri)

ATAU

Buat tempahan produk di sini: