BORANG TEMPAHAN

Untuk beli produk:
1 - beli di sini:
BIOASLI -- www.bioaslipromoter.com/RAZISDYAN
BIORICH -- www.biorich.my/dyanrazis
ATAU
2- email kepada: order.bioasli2u@gmail,com
ATAU
3- isi BORANG TEMPAHAN di bawah.







































Nama:




Email/facebook email:




No. Telefon:




Alamat Penghantaran:




Tempahan (Nama/Kod barang beserta Jumlah):




Cara Pembayaran:

Bank Deposit

Western Union








Click here to create your own form.

Delima Collagen (Enriched with L-Glutathione, Vitamin C ++, Collagen ++)




DELIMA COLLAGEN

Delima Collagen diformulasi dengan ekstrak buah-buahan terbaik seperti buah delima, manggis dan air kelapa serta diadun bersama Pure Marine Collagen dan L-Glutathione (di ambil dari buahan & sayuran) untuk membantu tubuh melawan sel-sel kanser dan radikal bebas dari udara persekitaran. Gabungan hebat ini membantu tubuh menjadi lebih aktif, sihat, bertenaga, lebih putih serta menawan.



FAKTA NURISI

Saiz Hidangan / Serving Size : 30g
Hidangan Per Pek / Serving Per Package : 10
Jumlah Purata (Average Amount)Setiap Hidangan (Per Serving)Setiap 100g (Per 100g)
Tenaga / Energy115kcal(481kJ)382kcal(1604kJ)
Karbohidrat / Carbohydrate24.4g81.5g
Lemak / Fat0.0g0.0g
Protein4.2g14.0g





KOD: DCOLLAGEN
HARGA: RM70.00

BAHAN-BAHAN:
Gula, Pure Marine Collagen, L-Glutathione, Ekstrak Buah Delima, Ekstrak Buah Manggis, Ekstrak Air Kelapa dan Kondisioner Makanan Yang Dibenarkan.

Berat : 30 g x 12 sachets





INFO KANDUNGAN:

PURE MARINE COLLAGEN




ABOUT PURE MARINE COLLAGEN (see video)



Kolagen secara semulajadi adalah satu komponen protein penting dalam tubuh manusia yang terdapat dalam tulang, gigi, sendi, otot dan kulit. Menurut kajian, 30% dari jumlah protein dalam keseluruhan tubuh manusia adalah terdiri daripada kolagen. Kulit manusia akan mengendur selari dengan perubahan usia. Selain itu, radikal bebas dari udara sekeliling juga menyebabkan struktur kulit rosak. Untuk melambatkan proses kedutan dan menghalang radikal bebas ini, sel-sel kulit memerlukan protein kolagen yang banyak dan berkualiti tinggi bagi menghasilkan sel-sel baru yang kuat dan sihat. Pure Marine Collagen mengandungi kolagen yang terbaik di ambil dari komponen tubuh ikan yang terpilih dan ditangkap di laut Korea Selatan. Diproses dengan teknologi terkini tanpa menghilangkan keaslian dan kualiti protein kolagen tersebut. Pengambilan kolagen ini dapat menambah kuantiti protein kolagen semulajadi dalam tubuh manusia dan menjadi lebih aktif untuk menjadikan kulit awet muda dan tegang.


L-GLUTATHIONE






L-Glutathione (di ambil dari buahan dan sayuran) ialah antioksida yang melindungi sel-sel tubuh manusia daripada kemusnahan akibat radikal bebas dan peroxides. Antioksida dalam tubuh manusia akan berkurang akibat radikal bebas seperti pencemaran udara, alkohol, rokok dan pemakanan tidak seimbang. Antioksida tidak boleh dijana secara semulajadi dan perlu diambil dari sumber luar seperti dari makanan atau lain-lain. Delima Collagen BioAsli mengandungi L-Glutathione yang dapat membantu meningkatkan kandungan antioksida dalam tubuh manusia untuk memastikan sel-sel badan terutama di bahagian kulit menjadi lebih putih dan gebu.


BUAH DELIMA






Buah Delima mengandungi 'potassium yang tinggi, selain dari mineral-mineral lain seperti fosfor, kalsium, besi dan sodium serta vitamin A, B1, B2, B3 dan C. Bertindak balas bersama sodium, 'potassium' mengatur ekuilibrium air tubuh dan menjaga degupan jantung agar tetap normal (bagi ibu dan perkembangan fetusnya). Buah ini menunjang kepekaan saraf dan otot agar berfungsi secara teratur (kajian mendapati rahim wanita lebih kuat sesuai dengan kepekaannya menunjang pergerakan bayi yang dikandung), mencegah ekzema dan mengurangi kadar gula yang beredar di dalam darah (ibu yang baru pertama kali hamil atau lebih dari 3 kali kehamilan). Delima menghilangkan rasa letih otot serta menguatkan jantung.



 BUAH MANGGIS


Buah manggis amat berkhasiat terutama di bahagian kulit dalam manggis dan biji buah manggis. Secara tradisi kulit manggis dilumat dan digunakan untuk merawat penyakit seperti Malaria, TB, penyakit kulit, cirit birit dan disentri. Di Thailand, buah manggis dijemur dan dikeringkan untuk membuat bahan kosmetik seperti syampu, sabun untuk menghaluskan kulit dan mencegah penyakit kulit.

Bahan aktif XANTHONE dalam buah manggis mempunyai khasiat yang amat menakjubkan. Terutama di bahagian dalam kulit dan biji manggis. Ramai saintis telah mengkaji khasiat buah manggis sejak tahun 1970an. Pelbagai masalah penyakit dapat diatasi dengan esktrak manggis. Khasiat XANTHONE iaitu bahan aktif dalam buah manggis dapat membantu pelbagai jenis masalah seperti alergi, resdung, lelah, pelbagai penyakit kulit seperti ekzema, gatal-gatal, psoriasis, seborrhea, jangkitan kulat, luka-luka yang biasa pada mulut, melecur, selepas pembedahan, penyakit darah tinggi, kencing manis, lebihan kolesterol, keletihan, kekurangan darah, ulser, gastrik, saluran usus yang bengkak dan pelbagai lagi masalah.


AIR KELAPA


Air kelapa memang sudah diketahui umum memiliki banyak khasiat, khususnya untuk wanita hamil, tapi air kelapa juga baik untuk wanita yang ingin menurunkan berat badan. Selain itu, ia juga berkhasiat sebagai minuman anti penuaan.

Para ilmuwan India mengatakan, 1 cawan air kelapa mengandungi 46 kalori, sedangkan santan kelapa mengandungi 550 kalori. Mereka percaya air kelapa dapat membantu menurunkan berat badan, sebab rasa manis air kelapa membantu kita melupakan sementara untuk menikmati makanan dan mengatasi keinginan yang besar untuk makan.

Air kelapa tidak mengandungi lemak, tetapi banyak mengandungi gula semulajadi dan mineral dan juga kaya magnesium, potassium serta serat. Air kelapa juga menjadi pengganti cairan tubuh yang kurang komposisi elektrolit yang ada di dalamnya. Komposisi air kelapa bentuknya seperti plasma, kerana itu semasa perang dunia dahulu, air kelapa digunakan sebagai larutan garam.




TIPS PENGAMBILAN DELIMA COLLAGEN

  1. Campurkan 1 sachet Delima Collagen bersama 200 ml air masak.  
  2. Kemudian, kacau sehingga sebati dan sedia untuk diminum.  
  3. Pengambilan adalah 2X sehari, pada waktu tengahari 30 minit sebelum makan tengahari, semasa perut kosong kerana memudahkan nutrisi untuk menyerap ke dalam tubuh dan waktu malam sebelum tidur.  

*Selepas pengambilan Delima Collagen, elakkan minum minuman yang mengandungi kafein dan berkarbonat




Kelebihan Delima Collagen
  1. Membantu merawat jerawat dan parut dengan lebih cepat.
  2. Membantu mencerah dan melembapkan kulit secara menyeluruh.
  3. Membantu menghalus, menganjal dan melembutkan kulit dalam masa yang singkat.
  4. Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.
  5. Bertindak sebagai anti-oksida dan anti penuaan.
  6. Mengurangkan kedutan dan garis halus.